2 veckor senare

Snart 2 veckor sen jag bloggade, en del har väl hänt men inte alltför mycket.
En del ändrade planer blev det. Amanda kunde inte komma och klippa då hon skulle opereras, och istället för att Linda kom till uppsala så åkte jag till enk och festa med dom där. Vi var väl ett gäng hos Jack, trevlig kväll men spårade lite på slutet kanske. Lägenhetsvisningen blev inte av då det kändes ovärt när vi endå inte kunde ta den pga avståndet till allt och alla vi har här. Men istället har vi nu en bokad visning i rasbo imorgon, får se om det blir vårat eller inte. Men håller tummarna! Och innan det imorgon så ska vi på Robins lediga dag den här veckan åka in till boländerna och kolla lite grejer, samt lämna över kläder jag sålt. Känner mig rätt duktig som sorterat bort en massa onödiga klädesplagg jag aldrig kommer använda igen, när jag brukar ha svårt för det. Uppsala köp och sälj is the shit! Haha, sen har vi även gjort om i rummet intill så det går att komma in där nu. Rensat massa kartonger och kastat massa skit jag sparat på. Och nånstans under dagarna hann jag med ett läkarbesök, lunch på stan med älskling samt att träffa Marcus och våldgästa Linda under dagen.
I lördags var vi iväg till syster min och firade Melvin som fyllt år, mysigtmysigt. Sedan vidare mot östhammar där vi först träffa en gammal kompis till Robin sen käka vi god middag och kollade tv hos hans pappa med familj. Söndagen besökte vi hans farmor också innan hemgång. Hann med rätt mycket den helgen och blir mycket även den som kommer. Fredag har jag planer att dra till Annabell på fest, och lördag ut till mamma på middag för att fira Roine.
Dagarna bara rullar förbi, medans jag och robin håller på en liten överraskning som kommer ske framöver. Avslöjar inte mer än så, ha de!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0