Söndag

Den senaste veckan har jag umgåtts mest med min underbara pojkvän och min bästa vän som för övrigt fyller 18 bast på onsdag, woho. Börjat cykelträna också och igår var det kulturnatten i uppsala men jag och Robin följde med Anton och hans flickvän Amanda till gävle bilträff istället, gled dit och hem i Antons fräna bil. Idag provade älsklingen och jag Chop chop till lunch och nu är han på jobbet, åh ensamt. Ska fördriva tiden här hemma då jag inte har humör för att dra ut, sög ju. Kisses!
..eldat upp löshår, söp med kristoffer och mikaela i bussen t bjk en kväll för att sen åka med robin tillbaka när han slutat jobbet, bakat världens godaste hallonkaka, och sprayat en cykel vit - är väl några andra små oviktiga saker som hänt under veckan, jao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0