Söndag

 
Sov hos älsklingen i onsdags, dagen efter jobba han bara ett morgonpass och kom hem lagom tills jag vaknade då skjutsa han in mig till stan så jag kunde stresskäka frukost och sen till tandläkaren så jag fick det gjort också. Resten av dagen gjorde vi väl inget speciellt men i fredags kom David hit och vi tog cyklarna upp till slottet sen vidare ner på stan en sväng förbi willys och hem igen.
Igår fick jag träffa min saknade fru Matilda älskling, det var galet för längesen.. Nu när hon är i uppsala några dagar så passa jag på och sno henne några timmar, det var helmys.
 
Idag har jag glott på film och bara väntat på att tiden ska gå tills Robin slutar jobba och kommer hem, kanske vrider på charmen lite och tvingar honom köra en extra sväng för att köpa chopchop åt oss till middag, heh.
I veckan har vi massor att fixa innan vi lyfter på fredag mot ett varmare skönare ställe, whoopwhoop.
Nu ska jag ut och ta en cigg samt ringa ett samtal, ciao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0