Dom senaste dagarna

Helgen har vart dunder. Marcus hade ingen skjuts till träningen i onsdags så han kom till mig istället sen har han vart kvar här tills idag. Torsdag shoppa vi lite på Gränby, han e fan värre än mig haha! Fredag åkte vi ut till sommarstugan en natt, jag låg och pressa i solen två timmar och blev lite brunare. Tog några öl och grilla med familj, mys. Lördag kom vi hem tidigt, duscha och sånt innan vi drog ner på stan på kvällen och chilla med alkohol och fint sällskap i stadsparken. Kom hem inatt nångång och idag åkte han hem och jag till syster för att fira henne, 29 bast och ett år kvar till 30 höhö, grattis bästa du! Kom hem för några timmar sen lagat lite mat och kollat ett avsnitt av andra avenyn, kanske träffar Jonas ikväll sen sova och ladda upp för en ny vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0