Midsommar

 
 
Haft en underbar midsommar som jag spendera i sala med fina vänner, åkte dit i fredags och sov kvar till lördag kom väl hem runt tolv nånting den natten.. söndags drog jag ner på stan träffa Micke och hans kompis i nyby, när han drog hämta dennis upp mig på stan så spendera vi kvällen framför tv hemma hos mig och han åkte hem nångång på natten där. Fick 6 timmars sömn och idag lagom sliten var jag iväg och fixa lite hos försäkringskassan, kom hem för en halvtimme sen kanske och boka tvättstugan så än en gång får jag en tråkig måndaskväll haha.. but what to do?
 
Tack för i helgen, bästa ni.
Niklas. Henkan. Sandra. Gunnar. Lucas. Christer. Kenny. Dennis.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0