Huvudstaden

Whoa, dom senaste dagarna har flytit på rätt så bra alltså! Fredags drog jag till huvudstaden och träffa Andreas Tommy och Angelica, dagen efter nåt shoppingcenter och sved skapligt när jag kolla kontot sen haha.. Träffa Natta i stan när jag var tillbaka i uppsala det var bra längesen så vi drog hem till mig dumpa av lite grejor och åkte hem till henne. Kröka lite där och fick en impuls idé att dra till williams där kvällen blev dunder! Eftersom mobilen åkte i marken 3 gånger på vägen hem så fick jag en spräckt display och en lur som inte gick att starta mer. Kirrade en ny dagen efter, först i boländerna och sen gränby C för nytt simkort -Nu är jag stolt ägare till en Iphone 5c, yeah. Måndags blev det stockholm igen med Jacob och Agge, dagen efter från hässelby till Andreas. Slagga där en natt också och tog med honom till uppsala idag, träffa Mange och några andra, timmarna bara försvann. Hemma nu och imorrn lär jag möta Nathali på stan för och kirra lite saker sen drar vi till gävle på lördag och firar henne, dunder!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0