hej hej, hemskt mycket hej

Bortsätt från mitt korta inlägg på bloggen igår så var det ett tag sen jag skrev och uppdaterade hur mitt liv rullar och vad som hänt, det var det jag tänkte ta tag i nu.
Den 20 feb tog jag och Robin in på lyxhotell för att fira våran förlovning och lägenheten vi fått, finmiddag på tzatsiki och senare spa&bad med mousserande vin på hotellet och det avslutaes med en underbar natt i sängen med rosblad.
Varit hos David och bokat en 23h kryssning till helgen som kommer tillsammans med honom, robin och linda. Det ser vi fram emot, inte många dagar kvar nu! Samt att vi har plockat ur nästan hela robins rum på saker vi ska ha med oss till lägenheten för det är endast en månad kvar nu, eller de var de för fyra dagar sedan om man ska va exakt. Den 1 april är det klart för inflytt!
Annars så har Amanda har sovit hos mig till och från några nätter, även jag hos henne. Det har varit fest. filmkvällar, och mer fest. Förr förra helgen var vi hos Jimmy med folk och söp till, den här helgen blev det enköping ganska oplanerat med annat folk men samma visa. Först hos Vincent tills vi ledsna och drog vidare, leta oss hem till Marcus där vi fick vara tills första bussen gick, snäll som han är. När vi kom till uppsala fanns det inget öppet, inget och göra. Men vi hade tur att min kompis Jesper var i stan som var gullig och skjutsa oss ända hem till knivsta, käka nåt snabbt och decka runt 8 på lördagsmorgonen sen sov jag bort resten av dagen ungefär.
Igår tog vi tre, jag amanda och robin en tripp runt halva uppsala och shoppade upp cirka 3000 på saker vi behöver och inte redan har till lägenheten, det blev både Ikea, ÖB, citygross, gränby C, elkedjan.. och det tog i princip hela dagen men nu så är det inte mycket kvar som fattas. Soffa, tvbänk, soffbord och lite småkraffs samt en ny säng så småningom.
Nu är det bara två veckor kvar i knivsta, och sedan två veckors kattvakt hos pappa i gunsta. Sedan flytt! Känner på mig att tiden kommer gå rätt fort då vi har två närmaste helgerna uppbokade.
Ah, de får räcka såhär sålänge. Pusspuss
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0