Förkylning, alla hjärtans dag & vi har fått lägenhet!

Åkte på en rejäl förkylning med feber och hela kittet i veckan och över helgen, men är på bättringsvägen nu.
I torsdags var det visning som gällde. Allting såg bra ut, och dom som bodde där nu var riktigt trevliga! Samma kväll skrev vi ett mail till dom som har hand om lägenheten att vi varit där på visning och på fredags morgon vakna jag upp till det bästa samtalet i mitt liv, nämligen att vi fått lägenheten! Jag och Robin, vi ska bli sambos. Lyckan är på topp, som jag längtar!
Samma fredag blev jag sängliggandes i hög feber så inget party för mig. Lörsagen spenderades hos mamma trots allt, vi bjöds på middag och gofika. Mot kvällen åkte vi hem och nu är Robin på jobbet. Kvällen ska jag spendera tillsammans med farmor min i soffan bänkad framför tvn.
Igår var det även alla hjärtans dag och jag passade på att skämma bort min kärlek lite extra, bilden nedan.
Och återigen, en överrasknign väntar. Bara några få dagar kvar nu tills det blir officiellt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0