One week later



Tjena bloggen! Inte kunnat uppdatera på en vecka eftersom jag inte haft internet i lägenheten, har fortfarande inte fått det men bloggar via mobilen tills vidare. 
Flytten gick bra och fick iordning allting på två dygn sen har det vart fullt upp med annat. Spenderat mesta tiden med Marcus både här hos mig och hemma hos honom. För övrigt har jag träffat Björken som blev min privat chaufför och skjutsa mig till Enköping förra torsdagen haha och träffat Jonas på några cigg och lite skitsnack en kväll. Igår efter att jag träffat personalen så drog jag till Knutby hem till syster med sambo och barnen. Fick träffa Hampus för första gången och hålla i honom, bebismys. Och dom andra två skitungarna var riktigt glada över att jag kom och lekte med dom. Käka middag där och åkte hem mot kvällen. Idag mötte jag upp mami på Gränby C käka lunch och köpte två par nya skor, nöjd som fan. Hämta lite grejer jag hade kvar hemma och sen åkte vi och handla lite mat osv, dom följde med och kolla på lägenheten och nu har jag precis kommit hem och kan ta det lite lugnt. Kanske träffar Agge ikväll annars blir det väl bara att va hemma tror jag. Två nätter har jag sovit själv nu och två nätter till är det som gäller innan jag kan träffa Marcus igen, låt tiden gå fort! En vecka här har gått fort och jag kan inte trivas bättre än vad jag gör nu! Snabb update nu bara om vad som hänt sen jag flytta hit skriver mer sen.


Kisses
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0