Love life

Det har hänt grovt mycket dom senaste dagarna. Mikaela kom tillbaka till mig i måndags och vi fick en impuls idé så vi drog ihop folk och söp i stadsparken, svikallt men askul. Tisdags väntade ett rätt avgörande möte, drog dit och kunde inte få så mycket bättre nyheter än det jag fick. Mikkan och jag drog till Jens efter det och fick en andra positiv nyhet samma dag. Senare den dagen var vi barnvakt och såg filmen ''Inga kan älska som vi'' när dom somnat, tänk om det fanns sånna killar som Johnny på riktigt. Höhö. Igår åkte mikaela hem men kom tillbaka lika snabbt idag efter att jag vart på en visning av lägenheten som nu är min. Jag har fått en lägenhet, jag flyttar till eget på tisdag, jag börjar vuxenlivet på allvar. Det kändes helt galet att komma hem och börja packa ner alla grejor för att packa upp dom på det nya stället om några dagar. Men jag är överlycklig för det!
Mikaela och jag käka lite gott från resturant ragusa för att fira och är barnvakt ikväll igen. Nu har vi kollat på barnfilm med barnen och nu när dom lagt sig glor vi på en film till medans jag bloggar. Inte riktigt bestämt oss än om vi ska dygna eller inte men imorgon blir det gränby C för att umgås med Jossan lite på dagen och sen får vi se vart kvällen leder oss.
 
 
- Vill tacka min underbara syster för all hjälp dom senaste månaderna som gjort att jag klarat av all press och stress som resulterat lägenheten. Hade aldrig klarat mig utan henne, så tack.♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0