Gävle

 
Tolv dagar sen jag bloggade sist och mycket har hänt. Spenderat den mesta tiden med Marcus, iallafall hela förra veckan både i enköping och uppsala. Den helgen åkte vi till mami på landet, hela familjen var samlad det var fullt ös och himla mys hela tiden. Den här veckan har väl sett lite annorlunda ut i måndags spendera jag dagen med möten och kvällen i tvättstugan, tisdag två möten till och lyx lunch på dragon. Drog till gävle efter det och träffade min saknade Mikki, satt på bryggan solade och käka jordgubbar några timmar sen var det tänkt att jag skulle hem med halv 6 tåget men blev ändrade planer när vi träffa Andrée och kom på att vi borde dra till gävle strand och kröka med skönt folk. Missa sista tåget hem så vi dygna där. Åkte kungvagn, käka blommor, hoppa på ett lastbilsflak - låter som en vanlig fyllehelg för oss haha. Vid 3 tog vi första tåget hem till uppsala jag och mikkan, tog bussen till grindstugan och fick gå därifrån.. slitna som fan att dygna sätter sina spår. Råkade somna till vid 7 kanske och sov till 1 så träffade inte Johanna då som jag skulle ha gjort. Marcus kom hit senare istället och är kvar än, precis käkat en riktigt god middag som jag lyckades med, nöjd! Ska väl bara chilla till andra avenyn ikväll eller nåt tror jag men vi höres bloggen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0