28 dec

Inte haft någon tid över sen den 15 december, som ni ser.
Hade en väldigt booring 4 månadersdag med min kärlek, den bestod mestadels utav läkarbesök.. sen en trevlig luchdate med mor min på gränby centrum. Grät som ett litet barn till The notebook två dagar i rad, och spenderade förra helgen hos My och Tony tillsammans med min Robin, riktigt kul! Dagen innan julafton befann sig jag och Robin i sala på juldrifting. Träffade Sarah, sedan gled vi BMW med Elin och hennes kompisar tills växellådan rasa haha..
Julafton spenderade jag i knutby med syskonen och släkten på deras sida, många timmar med julklappar, kalle anka, god mat, svensson svensson och fika. Tomten kom dit också, se där ja!
Robin hämta hem mig ifrån Almunge samma kväll så fick både vakna och somna bredvid honom på julafton, jag har sån tur!
För tre dagar sen skämde han bort mig lite extra.. Fick en bukett rosor och en chokladask, middagen serverad och han hällde även upp ett skumbad med rosblad och ett glas vitt till mig. Hur bra är inte han?!
Dom senaste dagarna har jag tagit över hans xbox, nördat need for speed så börjar bli en jävel på de där nu! Träffade Matilda igår några timmar också, underbart!
Och på kvällen klickade jag hem grejor för cirka 1500 spänn, bur plus tillbehör och massa annat som behövs till mina tamråttor jag ska skaffa. Längtar något otroligt! Den 6 januari hämtas dom i märsta, kunde inte bli lyckligare.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0