2 veckor

Som vanligt har jag snart inte bloggat på två veckor och ska försöka få ihop allt i ett inlägg nu istället.
Vad som hänt i mitt liv varje dag dom här två veckorna? Har gått och blivit med mobil igen iallafall, skönt om något. Annars har jag väl i stort sätt umgåtts med Robin och David hela tiden, jag klagar inte. Mina grabbs och jag har hittat på allt möjligt och helgen som var nu var mikaela med oss en natt. Satt och söp i närheten av lundellska med många händelser den kvällen, haha. Träffade My en kväll också, vi lekte lite på 4H med getterna och hämta Helen i bålsta.
Helgen innan! Gjorde en snabbvisit i gävle på fredagen sen hitta jag Bella och Fredrik på tåget hem så följde dom och några andra till etage. Blev senare än jag tänkte och hamna i en baksmälla på lördagen, men påt igen ba! Hade lovat en kompis som fyllde 18 att gå ut med henne på en av stockholms underbara krogar vilket vi gjorde. Jävla spårat, jävla kul, jävla värt! 6 på morgonen efter var vi tillbaka i uppsala och dyngraka, Robin hämtade oss där och skjutsa oss till mig, sweet!
Alla dagar däremellan har Robin och David varit mitt tidsfördriv och just nu sitter jag hemma hos Robin och väntar på att han ska sluta jobba runt 5 ikväll, han lämna mig här tidigt vid 7 imorse medans jag kunde sova ut tills nu, skönt men orättvist hihi. Ska försöka förstå mig på hans tv och käka lite sallad, ta en cigg och chilla med livet tills min underbara man kommer hem. Pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0