Amanda Tingvall

För att hon är det finaste jag har, så himla bra. Hon är kanske även den starkaste person jag känner, så mycket känslor tankar och saker hon gått igenom, ändå klarar hon av att göra både sina egna och även mina dagar till dom bästa, -jag är så stolt över henne. Jag vet inte hur många gånger och hur många personer som sagt hur lika vi är och frågat ifall vi är systrar, men det tar jag bara som en komplimang. För hon är vacker. Hon är den typ av vän som alla vill ha men inte alla får, jag hade bara tur. För på något sätt som jag inte kan förklara så verkade det som att jag behövde det här, jag behövde henne. Dom flesta förstår inte, dom behöver inte förstå heller, men hon vet. Det handlar inte om vem hon är, det handlar om vem jag är när jag är med henne. Om alla saker vi redan upplevt tillsammans och allt oplanerat som kommer göras framöver. Vi valde inte varandra, vi bara råkade åstadkomma ett "oss" och nu kunde jag inte vara mer tacksam över det. Vi ränner ute på nätterna, träffar folk och hittar på fanskap och utan att hinna tänka på det blir vi bara tightare för varje dag som går. Precis när man tror att botten är nådd i våra galenskaper, så finns det mer. Och jag älskar henne för det. Min bästa vän.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0