Måndag, tisdag, onsdag

Måndag - Ner på stan och tog tre olika prover inför nya medicineringen.. skitkul, eller inte. Spendera resten av dagen med Robin som för övrigt var ett stöd under hela dagen, gulle. Och juste! Släpade med mig honom och David på en shopping runda på stan, haha stackars. Men jag bjöd dom på fika sen så nu är vi kvitt höhö..
Tisdag - Vi storstädade och möblera om i över tre timmar så nu är vi riktigt nöjda med hur vårt lilla place ser ut. Barstolarna som är kvar hemma hos mamma är nog det som saknas, annars så. Tog en cykeltur till willys och när vi kom hem igen tog jag en dusch medans älsklingen lagade maten. Samma kväll såg vi ''förr eller senare exploderar jag'' eller med den engelska titeln ''the fault in our stars'', kvittar vilket men den var helt underbar! Andra gången jag såg den nu, kunde inte hålla mig heh.
Onsdag - runt 7 tiden imorse sprang robin i tvättstugan medans jag kunde ligga kvar i sängen några timmar till innan jag skulle upp och iväg till jobbet. Första dagen på länge men det kändes otroligt bra. Nu har rasmus börjat där också så jag har någon att jävlas med, hiho dunder. Robin följde med mig dit och satt och vänta i två timmar på mig i brist på annat sen drog han och jobba. Jag som inte hann med någon frukost imorse blev bjuden på lunch på stan av personalen istället, nöjd tjej.
För övrigt är det den 17/9 idag vilket innebär en månad för mig och Robin, jag älskar dig min prins!
Och även min bästaväns födelsedag, 18 jävla år! Grattis hjärtat.
Och en sak till ..9 dagar kvar tills vårat plan mot ayia napa lyfter! Taggad så det räcker och blir över, redan börjat packa mentalt haha.. Bjuder en video på stället vi ska till!
 
 
 
Nu ska jag ta mig en cancerpinne och ta reda på tvätten från imorse för ikväll drar jag ut till bjk lagom tills älsklingen slutar jobba och spenderar natten och morgonen där innan grov tortyr hos äckel tandläkaren imorgon, ser inte fram emot det. Inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0