Lördag

 
Det är bra längesen jag skrev nånting men som vanligt har jag haft fullt upp så tänkte sammanfatta lite nu.
Under alla dom här dagarna har jag hunnit med att skaffa pojkvän, min underbaraste Robin.
Bokat utomlandsresa till Cypern, Ayia napa, tillsammans med Robin Mikaela och David. Vi drar den 26, klart måå.
Var en dag på fyrishov med mina grabbs och dagen efter åkte vi eckerö med vänner, Mange Malin Robin David Molly.
Följt med på både bilbesiktning i tierp och till skroten nånstans för att leta delar där.
Varit på hällaträffen i västerås och träffat vänner jag inte sett på flera år samt söp mig full i bilen och hade karaoke med gänget tillbaka hem.
Firat Robins syster Ronja som fyllde 18 på dragon palace med mat och presenter.
Vi var hem till mamma min och fika för några dagar sen och köpte lite stuffs i boländerna innan det.
Åkte på en riktig förkylning för ett tag sen som satt kvar kroppen närmare två veckor och inte haft speciellt mycket jobb på senaste. Pendlat mellan att vara hemma och hos Robin. Just nu är han på jobbet och jag är hemma med hans familj tills han slutar då ska vi till mig och hämta upp mikaela på vägen dit. Igår hade jag även en trevlig kväll med Kristoffer som både är en kollega och nästan granne innan jag skulle ut till bjk.
De är väl vad som hänt i mitt liv mestadels tills nu. Vi hörs hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0