Fredag

Tjena tjena mittbena!
Som vanligt rullar mitt liv på precis som de ska, återfått en vän jag inte haft kontakt med senaste månaderna och börjat umgåtts igen också. I tisdags kom hon till mig och sov kvar två nätter varav en natt i viksta. Nu är jag och pojkvännen här hos honom igen, kom precis hem efter att ha vart på gränby och snart ska vi iväg igen för att hämta Mikaela i skyttorp vid tåget för att sen käka tacos, ta en dusch (iallafall för min del) och glutta lite film ikväll eller liknande.
Imorrn är planerna att förkröka här sen vidare in till stan för att ta hennes krogoskuld, hon som fyllt 18 nu. Jajävlar!
För övrigt är det idag 2 månader kvar tills jag blir 20 bast, big like!
 
 
Hinner inte skriva mycket mer för snart ska vi åka så bjuder på en gammal bild från stockholm i somras, pusshej.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0