En månad senare

Tjenare! Det var några veckor sen jag skrev någonting här så tyckte det var dags att uppdatera lite nu.
Grovt mycket har hänt den senaste månaden! För det första har jag lämnat ulleråker bakom mig och flyttat till Knivsta istället, otroligt skönt! Även praktiken jag hade har jag nästintill blivit tvungen att säga upp, ska leta ny praktik längre fram. Tråkigt då jag verkligen trivdes där men pga vissa andra anledningar så funka det ej.
Haft några underbara krogenkvällar tillsammans med Amanda och badat på fyrishov med Robin och Ronja.
Någon kväll var vi ut till björklinge och träffa David och Jonte, gled runt lite i bilen och maxa basen fett. Sovit en del kvällar hemma hos Robin med familj och haft möten och läkartider i stan varje vecka.. är så förbannat less på skiten nu då det varit tider efter tider oavbrutet, kan spy på det fan. Dagarna har rullat förbi som dom ska annars.. handlat gardiner, tvbänk, klädhängare och lite andra saker att inreda med på ikea och fått upp alla flyttkartonger förutom en så pappa får komma förbi någon dag och sätta upp hyllor så att vi kan få upp de sista. Han, hans tjej och lillebror var förresten förbi här för några dagar sen, trevligttrevligt. Även min lilla stora kusin My har vart här två gånger sen vi flytta hit, så himla kul!
Robin åkte precis till jobbet och här sitter jag nerbäddad i sängen tokförkyld och mina bästa vänner nu är ipren, nässpray, och halstabletter.. Bra mår jag inte iallafall.. Febern slog till natten till idag och jag kanske borde inse att jag inte kan springa runt som vanligt att jag borde vila bort detta.. men icke då. Tror min älskling börjar bli sjuk nu med så bra som han har tagit hand om mig dom senaste dagarna.
Igår var vi dock tvugna att göra lite ärenden så vi åkte ut till mamma och hälsa på samt hämta mina hyllor, vidare till viksta och lasta in vinterdäcken sen in till bjk för att hämta ut ett paket vi beställt. Efter de käka vi lite gott på food court och åkte till librobäck för att byta däck på bilen hos mammas sambo, så snäll som gjorde de fort och gratis för oss på uppsala gummiverkstad ab!
Resten av kvällen blev det bara vila och mys.
Halloween har vi hunnit vart med om också så vi beställde hem dräkter och var redo för en galen kväll. Förkrök i årsta och sen spåra kvällen ur väldigt tidigt så robins mamma kom och hämta hem oss till dom innan vi ens hann med krogen.
 
Begravningen som hölls för min vän Rickard var otroligt fin, gick dit grät en skvett och lämna fram en ros på hans kista.. ofattbart men hoppas han har det bättre där han är nu. Vi saknar dig!
 
Första snön kom imorse också, så mysigt! Längtar till sena mörka kvällar hemma med varm choklad och bullar efter en dag ute i snön, åh!
 
Långt inlägg men ska inte skriva mer, lägger upp några bilder ifrån den senaste månaden som matchar texten ovan så ser ni hur jag haft det. Kyss!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0