torsdag 19 juni

Mycket har hänt sen jag skrev sist.. En vecka har gått och jag känner att jag har lite för mycket att göra så bloggningen hamnar åt sidan för länge för ofta. Åkte med Marcus till enköping förra fredagen spenderade nån timme eller två där, gullungen köpte ett jack daniels linne till mig, glad tjej. Helt oplanerat och impulsivt så hamna jag i västerås den kvällen. Mimmie, en tjej jag bott i samma familjehem som förr och inte sett på 7 år skrev och vi träffades. Chilla med hennes kompisar nånstans i staden och när jag skulle hem sen skjutsa Linus mig till stationen, inte sett honom på bra länge heller.. Iallafall, sov i enköping den natten hos Marcus och åkte hem på lördagen och träffa Jens på stan ett tag, han bjussa en öl och senare den kvällen kom marcus hit och sov med mig, mys.
 
 
 
Söndag drog jag och Johanna ihop lite folk och tagga till särstabadet. Där spendera vi kvällen med alkohol kubb och bad. Kom inte hem den kvällen heller, även då valde jag att åka till pojkvännen och sova där. Drog hem dagen efter igen och för att vara ärlig minns jag inte vad jag gjorde på måndagen alls haha..
 
 
 
Tisdag åkte jag iallafall tillbaka till honom och sov där, onsdag hade han möte så umgicks med Alex medans jag väntade på att han skulle bli klar så vi kunde åka hem till mig. Handlade lite på stan och sen bara vända i stort sätt när vi kom hem. Ner på stan igen, träffa johanna och marika. Vi drog till knivsta och badade igen, kallare den här gången. Eller bara nyktrare. Idag har jag fixat en massa småsaker bara, busskortet hårfärgning osvosv..
 
Midsommar nu i helgen och har känts som jag haft tusen planer men alla har på nåt sätt gått snett. Hofors, Gävle, Norrtälje, Öregrund, Vattholma. Nu ser det mest ut som att det blir lite små shopping imorgon för att ha något att ha på mig på lördag. Eventuellt dricka med några mot kvällen, lördag mot huvudstaden med becca. Det här lär bli bra, nu kör vi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0