Hela veckan

Den här veckan har gått galet fort! För fort! Måndag var det inte så mycket mer än att träffa personalen och spendera kvällen i tvättstugan, jorå såatte. Tisdag träffa jag Becca efter flera månaders uppehåll käka lite kinabuffé till lunch och bowlade på kvällen. Tror fan att för första gången i mitt liv så vann jag till och med, haha glad tjej! Hon slagga kvar hos mig men åkte tidigt på morgonen efter hem. Somnade aldrig om så fick rätt mycket gjort. Städa och fixa upp mig själv sen drog jag iväg till stan träffa personalen och åkte till Enköping direkt efter till bästa pojkvännen och hans kompisar. Sov där en natt så åkte vi till Fyrishov och bada några timmar på torsdagen. Helt slut låg vi i sängen och myste resten av kvällen, det funkar också. Fredags gjorde vi inte så mycket förutom att handla lite i Gottsunda och Marcus klippte sig, sen kom Alicia hit och hjälpte mig lite akut med hårfärgning. Lördag kom Becca tillbaka och det tog oss några timmar att få iordning allt innan vi drog på inflyttningsfest hos Mange och Malin med massa folk. Där spendera vi kvällen och en bit in på natten innan vi kom hem och sov. Vakna bakis och tokförkyld idag, kul jävla kul. Tack Felle för att du dela med dig av förkylningen! Pratat med älskling i tele nu i nån timme ska försöka sova ensam inatt, usch stort fett dislike på det. Kanske låter löjligt men tröstar mig med att sova med hans tröja istället han lämna här som luktar honom, lite bättre iaf. 4 sånna nätter ska gå innan jag får ha min trygghet bredvid igen, längtar! Godnatt bloggen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0