Torsdag

Som sagt kom Mikaela till mig förra tisdagskvällen och försökte fördriva varje dag tills vi kunde åka till kumla på fredagen. Mötet på torsdag gick bra och nu har jag skaffat mig en praktikplats, har blivit en cafétjej. Vi hamnade i slavsta på kvällen och när vi kom tillbaka hem till mig igen så gick vi och la oss på en gång. Fredag drog vi upp tidigt duscha fixa oss packa osv sen började vi resan mot kumla. Tog bussen till västerås och tåget därifrån, var framme vid halv fem Micke och Jesper mötte oss vid tåget. Helgen gick fort, för fort! Umgicks med massa sköna människor där och det var inte lätt att släppa och åka hem på söndag kväll.. varje dag sen dess har jag saknat och velat tillbaks men överlevt en vecka nästan ensam nu och bara en vecka kvar för nästa fredag är jag där igen! Lagt upp ett eget schema på saker och göra dom här två veckorna så tiden går lite fortare ändå.
I måndags var jag ner på stan med Mikaela och i tisdags åkte hon hem samtidigt som jag gjorde min första dag på praktiken. Två dagar avklarade nu och ser fram emot nästa vecka redan, känns otroligt skönt att ha något och göra och få tillbaka lite rutiner. Idag var det väl mest planerat att jag skulle till stan träffa Jesper A och köpa någon present till min vän som fyller år och som jag ska fira imorgon. Men det visar sig hur allting blir med det, annars fixar jag det innan jag drar dit imorgon.
Tänkt färga håret och hoppa in i duschen snart också samt kolla med Nathali om hon vill göra mig sällskap inatt så jag slipper sova ensam, haha. Men ey, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0