Dagarna som gått

Fredag jag hade längtat till spenderades vid särstabadet med massa folk och slutade ganska spontant i västerås, haha. Mikaela och jag dog dit nångång på natten till lennart crippa jessica linda nicklas och putte, sov bara nån timme i husvagn den natten sen iväg och kolla när några av grabbarna åkte cross eller nåt i den stilen satt väl där ett par timmar innan vi fick skjuts till västerås central och var nog inte en av våra smartaste ideer att dra in på tivolit där när vi var bakis och nyligen hade käkat, illamående och yr till max när vi drog tillbaka till uppsala nångång efter det.. tror inte vi gjorde nånting speciellt på söndag vad jag kommer ihåg iallafall men på måndag drog vi till sala och träffa krippa danne jocke och wiborgh, ölade lite med dom och senare hämta Kevin upp oss, en gammal kompis jag inte sett på över fem år.. vi sov hos honom den natten och mange hämta upp oss på centralen när vi var tillbaka i uppsala han dumpa av lite grejor hos mig och åkte vidare. Onsdag drog vi till sommarkväll i gävle och träffa lite folk där, Nathalie Sebb och Dennis som jag lura dit bland annat. Torsdag var planerna att dra iväg på powermeet med crippa lennart linda och nicklas men bilen krångla så vi åkte till crippa utanför stockholm istället och gjorde det till en skön kväll där. Idag blev de bara hem till mig hämta och lämna grejer sen till gamla lägenheten här i salabacke, vi har precis grillat ute på gården och det riktigt knulla i munnen, gott så utav helvete. Känner oss duktiga! Vi sover kvar här och drar till powermeet imorrn istället, tror vi kör en repris från förra sommarn och sover på balkongen igen inatt, yolo. Hahah men ska vara social med min flicka nu, pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0