Torsdag

 
Såhär är läget. Jag är klar med shopping av julklappar till alla förutom pojkvännen min, det ska jag ta på lördag med lite experthjälp av min vän Alex jag ska träffa då. Förra lördagen firades min mor bland familj och släktingar på en överraskningsfest vi skapat fram för henne, det var riktigt trevligt och kvällen avrundades med utgång för mig älsklingen och Mikaela på etage. Nånstans mitt i natten cyklade vi hem ifrån Ar-terminalen till ytterdörren, jag vet inte hur det gick till med tre fulla människor på två cyklar menmen.
Annars har vi spenderat en hel del tid hos Robin och i stan. Igår tog jag mig i kragen en gång för alla och träffade en person för första gången igen på över två års tid. Det var läge för det och nu har jag fått svar på vissa evighetsfrågor jag slipper undra över mer, fått träffa min dåvarande bästavän och se hur hon förändrats, vi löste saker jag trodde skulle ligga mellan och och gro föralltid. Det känns skönt, riktigt jävla skönt.
 
Nu är Robin på jobbet och jag ska nog leta på någon ny bra serie att ladda ner, kommer bli galen om jag inte har någonting att göra när han ska jobba kväll i veckorna så de är väl likabra.
Hejsvejs!
Kommentarer
Postat av: Olofsson

Träffa du Danielle? Ni bråka väl om en kille va?

2014-12-04 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0