Öregrund/gräsö

 
Praktiken förra onsdagen gick bra den med och i torsdags träffa jag Bella i stan shoppa lite nytt till garderoben och käka med henne David och Robin på stan. Senare joinade min andra vän david hem till mig en stund när dom drog och i fredags var det förkrök hos Bella med samma pojkar och Sofia sen utgång på etage med massa folk. Kvällen var riktigt grym tills jag losade min lur, drog hem och lurade hit en kompis som fick stå ut med mig i några timmar haha. Sov väl bara tre timmar den natten innan jag börja packa för öregrund. Robin och David kom och hämta mig runt halv fyra tiden så drog vi till Bella och packa in det sista innan vi hämta Fredrik vid tåget och börja resan i bilen. Vi 5 spenderade den natten i öregrund och tälta på gräsö sen var det hemgång på söndag och då fick jag nattsällskap av Alex, och idag kirra vi en adapter till mitt simkort så jag kunde ha det i luren ja köpte av Robin i helgen, men nej. Den är låst och jag är fortfarande utan mobil så måste försöka fixa det så fort som möjligt, känner mig så otroligt naken och handikappad utan.. Alex drog hem idag men kanske kommer tillbaka ikväll vi får se. Hej på er så länge.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0