Lovet

Nu är lovet slut och tänkte uppdatera er med det som hänt senaste dagarna, kom hem igår efter att inte ha vart hemma på två nätter. Mötte Nathali på stan i torsdags och kirra det vi behövde till helgen sen kom mikaela till mig senare den kvällen, i fredags kom henkan med två kompisar ifrån sala och hämta upp oss med bilen så drog vi runt och sladda osvosv. Lördag åkte jag med Natta till gävle hem till hennes bror och hans kompis och förkröka där sen blev det utgång på heartbreak för och fira min pingla, slitna dagen efter när vi knappt hunnit sova nånting så drog vi till gävle centrum och umgicks lite med Andrée och lite med Sebb innan vi fick en impulsidé att åka till bollnäs hahaha. Vi träffade Dennis och Jim slagga kvar och tog oss hem till uppsala igen igår. Hade längtat efter en fräsch dusch och min egen säng! Träffa Andreas igår också sen drog han till jobbet idag och jag har inte fått speciellt mycket gjort. Tänkt diska snart sen dra på en film till middagen och sova tidigt om det går. Inte sovit mer än 2 - 5 timmar någon natt sen i torsdags så behöver verkligen det.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0