Alla dagar fram tills nu

Nyår blev inte riktigt som planerat, men full blev jag! Ett tecken på det är väl att man somnar på badrumsgolvet för att ha nära till toaletten heh. Och på tal om nyår så ska jag försöka trippa ner på rökningen, beställt hem en elcigg och hoppas på att den hjälper mig. Alla andra dagar tills nu har bara rullat förbi, igår tog vi en tripp till Märsta och hämta hem mina små råttisar, överlycklig! Nu slipper jag känna mig lika ensam när Robin är och jobbar också.. Så jag har tekniskt sätt blivit mamma till dom två små liven.
En vecka kvar idag tills jag levlar upp min ålder från 19, till 20!
Samt att jag snart har varit tillsammans med min kärlek i 5 månader.
Hur mycket bättre kan livet bli? Det går bra nu, det går bra nu.
 
 
 
 
 
2014 is over, 2015 it is.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0