29/1

 
Veckan har rullat på som den ska, och igår fick jag träffa 2 gamla vänner som kom utanför och sa hej en snabbis också.
Dagen idag har gått fort med massa olika sysselsättningar, tråkiga men nödvändiga. Städat och fixat här hemma samt gjort rent åt råttorna, tagit en sväng förbi bolaget och inhandlat lite för imorgon, varit till ica och köpt hårfärg så nu återstår bara blekningsmedel, ska bli blond igen. Amanda kommer hit på söndag färgar och klipper mitt hår.
Nu tänkte jag snart krypa ner i sängen bredvid älsklingen och försöka få några timmars sömn för imorrn ska vi på våran första lägenhetsvisning, känns bra! Men vi tvivlar ändå på att ta den med tanke på avståndet till uppsala och allt vi har här... fast ändå roligt! Senare imorrn kväll ska jag och Linda fira en vän till mig som fyllt år, så kommer ha rätt fullt upp. Vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0