25/1

Okej, nu var det längesen jag skrev något! Lite uppdatering kanske? Jo men visst!
Hade en underbar födelsedag, käka lyxmat och tog min första systemrunda. Känns bra.
Helgen den veckan blev det utgång med fina vänner och slutade med några andra i knivsta. Tog en prommis hem på morgonen och decka på två sek, sliten om någon. Vet inte riktigt hur jag fått veckorna att gå men den här helgen var den bästa på länge! Robin och David skjutsa mig till enköping i fredags kväll, partajade lite där med ett gäng saknade gamla vänner, och några nya ansikten. På lördagen började vi om så blev kvar där två nätter. Låter bilderna längre ner få förklara hur kul vi hade.
Mina underbara råttor växer på sig aldeless för snabbt.. Stått i kö på en lägenhet som vi dessutom vann så vi ska väl på visning men det lutar åt att vi tackar nej ändå pga distansen ifrån uppsala och allt vi har här då det ligger utanför gävle. Beställt och fått hem 4 par skor från rean på have2have samt några klädesplagg ifrån gömda juveler som dock inte kommit än.
Sedan är det även mycket som hänt i mina vänskapskretsar, inom familjen och mycket annat så är nog rätt känslosam och nedstämd just nu och finner ingen större ork till att hålla mig på topp, trots jag är en kämpe. Men jag kommer klara mig igenom detta, som så många gånger förr.
 
Vart med om rätt mycket på senaste, mer än vad det låter som faktiskt.
Det är bara så jävla tråkigt att saker och ting kommer fram ifrån fel håll, att dom man trodde stod en närmast blivit ens värsta fiende, att familjerelationerna inte håller, och att när man för första gången får en lägenhet tillsammans med den man tycker om så kan man inte ta den. Det är rätt mycket som går snett just nu men jag försöker hålla tankarna på det positiva som till exempel att jag fått upp kontakten igen med flera vänner jag inte umgåtts eller pratat med på evigheter. Så det är väl lite 50/50 hur mitt liv ser ut nu positivt/negativt. Men som sagt, jag överlever!
Lättar upp stämningen med några bilder ifrån helgen.
 
 
Take care.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0