Söndag natt

Har spenderat senaste två veckorna av mitt liv hos pojkvännen, bakat otroligt goda scones en kväll, och en annan kväll gjorde vi dumheter tillsammans med Mikaela och David, payback is a bitch. Sen som sagt förra helgen blev det utgång för mig och Mikaela på etage där vi träffa massa sköna människor och den här helgen var vi i stockholm en natt och söp till med Sammy och Robin, två kompisar till Mikaela. Samma kväll bekanta jag mig med hans tre råttor vilket jag trodde var i princip omöjligt för min del, men nu har jag till och med lust att skaffa mig en egen! När min Robin hämta oss på lördagen så möttes jag av en stor bukett rosor ifrån världens bästa pojkvän! För övrigt träffade vi Björken igår kväll/natt nånting också alla tre och gled runt lite i hans brum brum, vore synd och klaga. Samt att vi varit ute hos mamma och sov en natt innan stockholmstrippen, mysigtmysigt. Idag drog vi tillbaka till knivsta och ska väl vara här en vecka eller så. Torsdag står det julshopping på listan och lördag fira mamma som fyllt 50.
Nu ligger robin och sover så sött här bredvid mig medans jag sitter klarvaken och bloggar på min halva av sängen, haha. Lägger upp några bilder och med det säger jag godnatt!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0