Valborg

Riktig dunderdag igår. Efter att ha vart ut i sommarstugan och grillat med en del av familjen i tisdags så hade jag besök utanför mig som vänta när jag kom hem. Jens var här och spenderade hela den kvällen och natten tillsammans med mig. Medans han drog upp till gränby igår dagen efter så gjorde jag i ordning mig och gick med honom hem sen, satt och snacka lite skit och svepte öl efter öl med honom och Rickard till skön musik, saknat dom grabbarna alltså. Sen tugga vi till kvarngärdet hem till Alex och sussi, och nån william var där. Vi trotsa vädret gick till parken och satt oss men drog tillbaka ganska snabbt. När vi skulle hem öste det ner med snö och jag skämtar inte när jag säger att jag såg ut som en fucking snögubbe... Skönaste var och krypa ner i sängen under täcket när vi kom in från kylan, ohja. Skön valborg med skönt folk! Vad mer går att begära?!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0