Kumla

Var ett tag sen jag skrev nu men har inte haft tid till det då jag inte spenderat speciellt mycket tid hemma.
Som jag skrev sist så var powermeet planerat för mig och Mikkan den helgen, vi drog dit med Dennis Roy och Chauffören Roger. Det var nåt av det bästa jag gjort, går inte att förklara i ord hur kul vi hade. Dennis och roger vela hem rätt tidigt så dom dumpa av oss andra nånstans i västerås. Därifrån letade vi oss fram hitta på sköna människor överallt och på nåt sätt hamna vi i enköping den natten. Först ut till bresse med några tog ett bad eller blev iputtad vilket som. Efterfest hos Linda Adde och Alex sen och dagen efter mot uppsala igen. Riktig dunder helg!
 
 
I veckan har jag väl mest passat möten, träffat david, festat hos jens, chillat med agge frej och andrea, tagit en kväll på baren baren med Gurra och några andra sköningar, och överraskat Alex på jobbet när jag drog dit med Annabell för att sola och bada. Alla dagar har flytit på rätt bra och den här helgen som var blev något av de impulsivaste jag gjort men utan tvekan nåt av det bästa som jag gjort också. Efter mötet drog jag hem hämta grejer och iväg till västerås där Linus hämtade upp mig med bilen och skjutsa mig ända bort till kumla. Den helgen spenderade jag flera mil hemifrån med skönaste folket. Hemmafest på fredagen, tog en powernap på lördagen och började lite lätt igen på maestro med grabbarna efter och slutade vid någon sjö och badande i en barnpool med Lizzie blandat med ännu mer alkohol. I slutet av kvällen var ambulans på plats, inte vart så orolig på länge men det ordnade upp sig iallafall så Jesper jag och Micke slaggade hos honom. Söndag var värre, bakfylla och hemgång fast jag inte ville haha.. ville stanna föralltid, inte trivts så bra förut. Linus hämta upp mig där skjutsa mig till västerås och därifrån tog jag mig hem med buss. Kom hem rätt sent tog en dusch gick och la mig.
 
Tack alla ni jag fick träffa och lära känna där, underbara människor.
Micke. Jesper. Rickard. Lizzie. Micke. Sanna. Elin. Mattias. Magnus. Jocke. Simon.
 
 
Den här veckan hoppas jag går väldigt fort. Som det ser ut nu missade jag min tandläkartid idag och ikväll nångång kommer Mikaela hit till mig. Imorrn är det tvätt och städ dag och på torsdag ett möte med sams.
Tidigare idag bokade jag tågbiljetter till mig och Mikaela för på fredag drar vi kumla igen, ska spendera helgen där tillsammans med dom andra, längtar!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0