Helgen

Nu är det snart torsdag igen och en vecka sen jag blogga, uhm hinner inte riktigt med.
Torsdag förra veckan blev inte alls som planerat, hamna i fjällnora med Mange istället. Så otroligt skönt med bad när det är så här förbannat varmt! Fredag var jag hos Elin och fira henne till och börja med sen försökte jag hinna med att fira Janne samma kväll, allt går bara man vill! Den natten var spårad, förfest hos honom sen drog några av oss till krogen och när vi kom tillbaka var det planerad efterfest men jag totaldecka för ett tag innan jag bestämde mig att gå hem runt 5 tiden på morgonen, hitta inte för fem öre men men. Lördag, påt igen! Mikaela och jag tog oss hem till mamsen och låna hennes ung till att göra baugetter som frukost och när vi kom till mig igen så tog vi min cykel och nån random till henne, med en trampa, hahaha alltså vi två.. inte lika mycket röj hos dom dagen efter och på hemvägen tog vi en tripp förbi stan där vi käka och hitta en hel cykel till henne istället haha! Vi slagga hos mig och söndag var riktig tråkdag, tvättstugan och mikaela åkte hem. Måndag fick jag inte mycket gjort, handla lite bara och segast i området var nog jag imorse.. cykla till jobbet och hem, en till sån dag imorrn men blir bussen då jag måste hem till mamma och ner på stan efter det. Pusshej
 
Bjuder denna från helgen
 
 
Nu ska jag vräka i mig en sallad jag köpte tidigare och glo på andra avenyn, sista säsongen nu.. kommer inte överleva när den tar slut. Något i mig kommer dö, så känns de japp.
&& har för övrigt förnyat mig lite! Äntligen tagit tag i att skaffa ny facebook, för mycket gammal skit att rensa på den andra. Börjar från början nu, whoop.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0