I'm sick

Fått feber och en grov förkylning, är mest sängliggandes.. levt på vatten och frukt i stort sätt hela dagen igår och idag, gluttat bästa serien andra avenyn senaste dygnet 17 avsnitt och inget liv känns det som haha, but what to do? Tog mig till ica för att handla ipren och sånt idag, lätt det jobbiaste jag gjort på länge när benen inte vill hålla mig uppe normalt. Medans värktabletterna håller mig skapligt pigg ska jag in i duschen nu och vänta på att Andreas kommer hit ikväll när han slutat jobbet så får han ta hand om mig lite, hihi. Måste försöka klara av möte imorgon också och planerna var att vara i stockholm i helgen med han och hans kompisar vi skulle fira på krogen, så det gäller att bli frisk nu om jag ska klara det. Två möten nästa vecka också, har verkligen inte tid att vara sjuk nu..
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0