Dunder

Hemma nu efter en dunder helg med dunder personer som fått mig må dunder bra!
Haft feberfrossa förkylning och allt det där men det kunde inte stoppa mig från att ta en tripp till stan i fredags. Gick på mötet men gick lika snabbt därifrån, idioter. Fixa en platta bärs till valborg och träffa lite skönt folk med Andreas, kvällen spendera vi lite spontant och oplanerat sådär på bj och igår drog vi två och Mickis till stockholm, firade två av hans kompisar gick på fin resturang ''Hard rock'' och käka lite sen krogen magenta dom köpte in 2 helrör och massa annat! Mådde inte speciellt bra på slutet och fan inte idag heller egentligen haha..så jag och andreas tog tåget hem nångång på natten och idag mötte jag upp mickis i rönninge, chilla där i solen några timmar innan vi rulla mot uppsala igen. Bakis käk på stan och hem efter det, tack alla inblandade!
 
Tessan. Ludde. Malin. Oskar. Mickis. Andreas. Rickard. Sammy. Jocke. Jennifer. Sandra. Fredrik.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0